با قرار دادن زمان و تلاش (و تحقیق) در ۳ مقاله با فرم طولانی در هر هفته (بین ۱۲۰۰ و ۲۰۰۰ کلمه) شروع کنید.

۱- فرم دیگری از مقالات تولیدی وبلاگ را هر هفته بنویسید

این مقالات به عنوان یک کلید راهبرد ارتباطی شماست. بنابراین به آمار، مطالعات موردی و سایر تحقیقات بپردازید تا بتوانید وبلاگ نویسی خود را تا حد امکان جامع کنید. نه تنها این باعث می‌شود که محتوا برای خواننده شما ارزشمند باشد، بلکه شما را به عنوان یک منبع قابل اطمینان از اطلاعات خوب تبدیل می‌کند.

نکاتی که به شما توصیه می‌کنم:

  • داده‌ها را از ۱ یا ۲ مقاله وبلاگ دیگر خود (یا آمار یا حقایق که در این هفته آموخته‌اید) کامل کنید
  • یک SlideShare بصری جذاب را ایجاد کنید
  • آن را با شرح مختصری در وبلاگ خود قرار دهید و آن را در کانال‌های اجتماعی خود تبلیغ کنید

۲- محتوای خود را سندیکا کنید

چند بار در هفته، مقالات وبلاگ، نمایش‌های infographics و SlideShare خود را به سایت‌های بسیاری در سراسر وب پیوند دهید. این کمک می‌کند با پیوند (عالی برای جستجوگرها) ایجاد شود.

۳- تعداد مقالات

روزانه ۳ بار در وبلاگ های خود محتوا تاثیرگذار بگذارید. بازاریابی نفوذی اساسا تمرین دستیابی به رهبران تفکر آنلاین در صنعت شما و تشویق آن‌ها به تبلیغ برند شما است.

سعی کنید روزانه ۲ تا ۳ محتوا برای وبلاگ بنویسید، نوشتن مشاهدات هوشمندانه، روشنگری، پرسش‌های منطقی و یا حتی مخالفت با شیوه‌ای آگاهانه و محترمانه می‌تواند بسیاری کمک کننده باشد.

۴- اینفوگرافیک روزانه و هفتگی ایجاد کنید

تغییر به سمت دید بصری،  تولید محتواهای کوچک‌تر، روز به روز به خوبی در حال پیشرفت است. این بدان معنی نیست که شما به طور کامل از وبلاگ نویسی کنار می‌کشید‌، بلکه به این معنی است که شما می‌توانید فتوشاپ را نیز یاد بگیرید. از آمار، نکات اصلی، مطالعات موردی و موارد جالبی که برای مقاله وبلاگ خود وارد کرده‌اید، استفاده کرده و آن‌ها را به محتواهای دیدنی و جذاب‌تر برای مخاطبان خود تبدیل کنید. اینفوگرافیک‌ها در بسیاری از موارد شایسته‌تر از مقالات طولانی است و دریافت بیشتر، تعبیه و تعامل به طور کلی بازدهی بیشتری دارد. البته، برای کسب و کارهای کوچک بدون طراح گرافیک، اینفوگرافیک می‌تواند سخت باشد. اما من از شما می‌خواهم با استفاده از نرم افزار طراحی رایگان (اگر شما نمی‌توانید فتوشاپ، InDesign یا Adobe Illustrator را در اختیار داشته باشید)  استفاده کنید.

منبع: تقویم محتوا چیست